rozetka

Найбільший український онлайн-маркетплейс Rozetka планує розвиватися в регіонах Узбекистану, а також розробляє модель кросборду, який дасть змогу продавати товари з українського сайту узбецьким клієнтам і навпаки, повідомив засновник та співвласник компанії "Розетка.Уа" Владислав Чечоткін.

"Вже якийсь час Rozetka працює в Узбекистані. Як завжди, я дуже обережний у прогнозах, але, схоже, ринок цієї 35-мільйонної країни дуже живий і ми розвиваємося навіть швидше, ніж планували. У Ташкенті вже працюють дві точки видачі товарів, діє безкоштовна кур'єрська доставка.

Плануємо відкрити ще чотири точки та йти в регіони - бачимо великий запит від Самарканда, Намангана, Андижана, Бухари та Фергани", - написав він на своїй сторінці у Facebook.

За словами Чечоткіна, на сьогодні на rozetka.uz можна купити електронні гаджети та побутову техніку, незабаром мають запуститися одяг, товари для дому, спортивні товари.

"Загалом хочемо подивитися на те, що потрібно споживачеві і, виходячи з цього, доповнювати асортимент. Наша команда також розробляє модель кросборду - тоді мільйони товарів з українського сайту Rozetka стануть доступні клієнтам з Узбекистану, а узбецькі товари зможуть вийти на українську ринок. У 2022 році має запуститися і маркетплей", - сказав він.

За словами Чечоткіна, в Узбекистані всі - від партнерів до держави - зацікавлені у створенні нових робочих місць, появі великого гравця.

Rozetka заснована у 2005 році у Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки компанія трансформувалася у мультикатегорійний онлайн-маркетплейс.